Uit de catalogus bestellen

 

U bevindt zich hier: Startpagina > Service >

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Bepaalde vragen over winkelen bij ‘Your Look… for less!’ komen telkens terug. Om u van dienst te zijn beantwoorden wij deze vragen hieronder kort en duidelijk.

Vraag 1: Hoe veilig is het bestellen?
Vraag 2: Hoe weet ik zeker dat de kleding die ik bestel mij past?
Vraag 3: Op welke manier kan ik betalen?
Vraag 4: Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
Vraag 5: Hoe ontvang ik mijn bestelling?
Vraag 6: Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Vraag 7: Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling via internet is doorgekomen?
Vraag 8: Waarom wordt naar mijn geboortedatum gevraagd als ik een bestelling plaats?
Vraag 9: Hoe kan ik een waardebon of een cadeau-aanbieding uit de catalogus verzilveren?
Vraag 10: De links uit de nieuwsbrief doen het niet bij mij. Wat kan ik daar aan doen?
Vraag 11: Hoe hoog zijn de verzendkosten?
Vraag 12: Kan ik per e-mail bestellen?
Vraag 13: Bestaat er een nieuwsbrief?
Vraag 14: Aan wie kan ik mij richten als mijn vraag niet beantwoord is in deze FAQ?
Vraag 15: Wat is SEPA en waarom moet Your Look… for less! op SEPA overgaan?

 

Vraag 1: Hoe veilig is het bestellen?

Iedere bestelling is op rekening met een zichttermijn van 14 dagen, zodat u uw bankgegevens niet via internet hoeft te versturen. Bovendien hebt u bij ons de mogelijkheid uw bestelling met SSL-beveiliging aan ons door te geven. Deze versleuteling zorgt dat de communicatie via internet veilig verloopt. Alle gegevens die u aan ons doorgeeft als u een bestelling plaatst, worden versleuteld en via een veilige verbinding verstuurd. U herkent de SSL-beveiliging aan het SSL-symbool rechtsonder op uw beeldscherm.

Naar boven

Vraag 2: Hoe weet ik zeker dat de kleding die ik bestel mij past?

Niet ieder figuur is hetzelfde! Daarom hebben wij een breed spectrum aan speciale maten in ons assortiment.

Naar boven

Vraag 3: Op welke manier kan ik betalen?

Bij Your Look… for less! kunt u eenvoudig met acceptgiro en/of creditcard binnen 14 dagen betalen.

Naar boven

Vraag 4: Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

U ontvangt alle direct leverbare artikelen binnen 10 dagen.

Naar boven

Vraag 5: Hoe ontvang ik mijn bestelling?

Uw bestelling wordt door een koeriersdienst bij u thuis bezorgd. Als u niet thuis bent, komt de bezorger nog twee keer langs. U kunt u artikelen afgeven bij een PakjeGemak bij u in de buurt. Meer informatie daarover vindt u onder ‘service/levering’.

Naar boven

Vraag 6: Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Bij Your look… for less! heeft u altijd 14 dagen de tijd om de bestelde artikelen in alle rust te keuren en te passen. Artikelen die niet passen of die niet aan uw verwachtingen voldoen, kunt u gerust retourneren. Onze retourneringsservice haalt de artikelen eventueel zonder meerprijs bij u thuis op, of u kunt de artikelen afgeven bij een Pakje Gemak.

Naar boven

Vraag 7: Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling via internet is doorgekomen?

Als u bestelt hebt, ziet u normaal gesproken een bevestigingspagina. Als u op het bestelformulier uw e-mailadres hebt vermeld, krijgt u daarnaast een orderbevestiging per e-mail met een overzicht van de artikelen die u besteld hebt en de gegevens die u hebt doorgegeven.

Naar boven

Vraag 8: Waarom wordt naar mijn geboortedatum gevraagd als ik een bestelling plaats?

Als u al klant bent, kunt u onder ‘Ik ben al klant’ uw klantnummer en uw geboortedatum invullen. Dan worden de andere velden, zoals naam en adres, automatisch ingevuld. U kunt deze gegevens natuurlijk op ieder moment wijzigen. 

Naar boven

Vraag 9: Hoe kan ik een waardebon of een cadeau-aanbieding uit de catalogus verzilveren?

In zo’n geval kunt u het nummer van de waardebon of het cadeau op de bestelregel van het bestelformulier invullen. Dan wordt de waardebon automatisch van  het totale bedrag afgetrokken en/of u ontvangt uw cadeau.

Naar boven

Vraag 10: De links uit de nieuwsbrief doen het niet bij mij. Wat kan ik daar aan doen?

Controleer of uw computer verbonden is met het internet. De nieuwsbrief wordt alleen goed weergegeven als dit het geval is.

Naar boven

Vraag 11: Hoe hoog zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen € 5,50 per bestelling. Als niet alle artikelen van uw bestelling direct leverbaar zijn, dan worden deze zo spoedig mogelijk nagezonden. De verzendkosten van € 5,50 betaalt u natuurlijk slechts een keer per bestelling!

Naar boven

Vraag 12: Kan ik per e-mail bestellen?

Natuurlijk! Stuur uw bestelling naar klantenservice@your-look-for-less.nl. Om te zorgen dat u uw bestelling zo snel mogelijk in huis heeft, adviseren wij u het bestelformulier op internet in te vullen. Een ander voordeel van bestellen op internet is dat u meteen ziet of de artikelen van uw keuze leverbaar zijn.

Naar boven

Vraag 13: Bestaat er een nieuwsbrief?

De laatste modetrends, de beste koopjes en aantrekkelijke acties. Met de gratis nieuwsbrief van Your Look... for less! bent u altijd op de hoogte! Wij informeren u over nieuwe producten in ons assortiment, nieuwe trends en aantrekkelijke aanbiedingen en prijsvragen. U kunt zich op ieder moment afmelden voor deze gratis nieuwsbrief.

Naar boven

Vraag 14: Aan wie kan ik me richten als mijn vraag niet beantwoord is in deze FAQ?

Onze klantenservice staat altijd voor u klaar.De klantenservice is bereikbaar van ma t/m vrijdag van 8.30 tot 21.00 en op zaterdag van 9.00/17.00. De klantenservice is bereikbaar via telefoonnummer
010 - 714 14 99.
Mailen kan ook klantenservice@your-look-for-less.nl

Naar boven

Vraag 15: Wat is SEPA en waarom moet Your Look… for less! op SEPA overgaan?

SEPA betekent Standaard Euro Betalingsverkeersregio (Single Euro Payments Area). Het doel van SEPA is betalingen naar andere landen in Europa net zo makkelijk te maken als binnen Nederland. Tot SEPA behoren 32 europese landen; Dat zijn naast de 27 leden van de Europese Unie ook Ijsland, Noorwegen, Lichtenstein, Zwitserland en Monaco.

Banken en spaarbanken mogen op grond van een bindende EU-verordening vanaf 1 februari 2014 alleen nog maar SEPA- overschrijvingen aanbieden. Concreet betekent dit, dat betalingen vanaf 1 februari 2014 alleen nog met het internationale bankrekningnummer IBAN (International Bank Account Number) en de internationale BIC (Business Identifier Code) afgewikkeld worden. Het verdere gebruik van het oude nationale bankrekening nummer is daarmee ook voor binnenlandse betalingen niet meer mogelijk.

Hieruit voortvloeiend is Your Look… for less!, net als alle andere ondernemingen, verplicht om uiterlijk 1 februari 2014 de huidige vorm van binnenlandse overschrijvingen vervangen door de SEPA overschrijving. Daarom gaan wij de acceptgirokaarten voor binnenlandse overschrijvingen zoals u die tot nu toe van ons gekregen heeft in het vierde kwartaal van 2014 vervangen door SEPA acceptgirokaarten.

Het is belangrijk dat u op de nieuwe SEPA acceptgriokaarten uw IBAN en BIC vermeldt en niet meer uw oude bankrekeningnummer.

Uw IBAN nummer en BIC vindt u op uw bankafschriften of kunt u aanvragen bij uw bank.

Heeft u bij het invullen van de nieuwe SEPA acceptgirokaart vragen, dan kunt u altijd onze klantenservice bellen.
010-714 14 99
klantenservice@your-look-for-less.nl

Mocht u meer vragen hebben over SEPA kunt u ook terecht bij uw bank of spaarbank.

Naar boven

 

 

Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten Wij zijn benieuwd naar uw mening over de Online-Shop.
Your Look... for less!, Besteldienst, Postbus 1002, 6201 BA Maastricht , Tel.010 - 714 14 99

Nieuwbrief

Uw e-mailadres