We zijn er nu ook voor u. ❤️ Alles wat u nu moet weten! Meer informatie hierover >

Uw gezondheid ligt ons na aan het hart!

Door de ongekende gebeurtenissen van de afgelopen weken ligt onze focus op de gezondheid en bescherming van alle klanten en medewerkers van Your Look... for less!

Daarom veranderen de volgende services:

Levering binnen een week.
Wij vragen om begrip voor het feit dat er in individuele gevallen vertraging bij de levering kan optreden.

Contactloze pakketbezorging.
Om ervoor te zorgen dat pakketbezorgers zo kort mogelijk bij u blijven en er voldoende afstand is, vindt de pakketoverdracht aan u vanaf nu contactloos plaats.

Verlenging van de retourregeling tot 60 dagen.
Om te voorkomen dat u onnodig uw huis hoeft te verlaten, verlengen wij de retourtermijn tot 60 dagen.

Veelzijdige contactmogelijkheden

Wij staan nog steeds voor u klaar!
Telefonisch (043 - 700 33 44, dagelijks van 8 tot 22 uur), per e-mail of via chat, WhatsApp of natuurlijk ook via ons contactformulier hier in de onlinewinkel.

Let op:

Op dit moment zijn niet alle vestigingen van PakjeGemak geopend. Daarom is retourneren in uw favoriete PakjeGemak misschien niet mogelijk op dit moment. Informeer u vooraf hierover, bijvoorbeeld op https://www.postnl.nl/klantenservice/postnl-punten/pakket-ophalen

Wij werken deze website steeds bij!

Zo kunnen wij u, beste klanten, steeds informeren over de situatie bij Your Look... for less! Bezoek onze site regelmatig en blijf op de hoogte.

FAQ: Veelgestelde vragen

Nu er veel verandert, krijgen we veel vragen over verzending, levering, betaling en retournering. Wij hebben hier een overzicht van de antwoorden op de meest gestelde vragen:

1. Hoe verloopt een "contactloze pakketoverdracht"?

Onze bezorgers doen alles wat ze kunnen om het contact tot een minimum te beperken. Ze houden 1,5 meter afstand en voorkomen lichamelijk contact. Pakketten worden niet meer overhandigd. De bezorger belt aan en zet het pakket op de grond. Hij of zij wacht op afstand tot u het in ontvangst neemt. Bij nat weer belt de bezorger aan en houdt de zending in de hand. Zodra u de deur opent, vraagt de bezorger u om een stap terug te doen, zal hij/zij de zending net over de drempel leggen zodat deze binnen kan drogen.

Voor de contactloze bezorging van post of pakketten waarvoor een handtekening vereist is, vragen wij u een geldig identiteitsbewijs (paspoort of rijbewijs) klaar te houden. Wij verzoeken u de laatste drie karakters hiervan aan onze bezorger door te geven. Hij of zij zal dan voor de ontvangst van uw pakket tekenen.

2. Is er een langere retourtermijn?

Ja. Om te voorkomen dat u onnodig het huis moet verlaten, verlengen we de retourtermijn voor u. Voor alle bestellingen bieden we een retourrecht van 60 dagen.

3. Ik heb voor de pandemie besteld. Krijg ik mijn goederen nog?

Als u uw bestelling direct bij u thuis laat afleveren, wordt uw pakket geleverd via de contactloze pakketoverdracht.

Uitzonderingen

Bezorging bij PakjeGemak: helaas zijn niet meer alle vestigingen van PakjeGemak geopend. Daarom is bezorging bij deze vestigingen niet meer mogelijk. Als dit uw favoriete PakjeGemak betreft, komt uw pakket bij ons terug. In dat geval verzoeken wij u nogmaals te bestellen bij onze klantenservice.

Bij alle andere vestigingen van PakjeGemak kunt u uw zending op de gebruikelijke manier ophalen.

U vindt hier welke vestigingen van PakjeGemak nog steeds open zijn: https://www.postnl.nl/klantenservice/postnl-punten/pakket-ophalen

4. Welke voorzorgsmaatregelen treft Your look... for less! ? Hoe beschermt Your Look... for less! zijn medewerkers?

Wij informeren alle medewerkers uitgebreid over alle hygiëne- en voorzorgsmaatregelen volgens de officiële voorschriften van de overheid. Deze moeten in acht worden genomen. Wij controleren onze maatregelen continu en breiden ze zo nodig op korte termijn uit.

Een groot deel van onze medewerkers werkt bovendien thuis. Zo kunnen we tegelijkertijd het besmettingsrisico minimaliseren en de gebruikelijke gang van zaken binnen het bedrijf blijven garanderen.

5. Is er sprake van langere levertijden?

Als gevolg van de gewijzigde procedures kunnen de leveringen enigszins vertraagd worden. Op dit moment leveren wij u binnen een week.

6. Kan ik via pakketten of goederen met het coronavirus besmet raken?

Volgens de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) is de overdracht van virussen via pakketten onwaarschijnlijk.
www.who.int

7. Mag ik ondanks de beperkingen mijn pakket bij PakjeGemak ophalen?

Het ophalen van een pakket bij PakjeGemak is ondanks de beperkingen nog toegestaan en behoort tot de noodzakelijke activiteiten.

Een overzicht van welke vestiging van PakjeGemak bij u in de buurt geopend is, vindt u op https://www.postnl.nl/klantenservice/postnl-punten/pakket-ophalen.

Beste klanten,
Uw welzijn en gezondheid zijn erg belangrijk voor ons. Pas op en blijf gezond. We weten zeker dat als we allemaal samenwerken, we de crisis samen zullen overwinnen!

In dit verband willen wij u ook als bedrijf bedanken. We danken al onze klanten voor hun vertrouwen. Wij danken al onze gemotiveerde medewerkers, trouwe zakenpartners en betrouwbare leveranciers.

Onze grootste dank en respect gaat uit naar de mensen die dagelijks betrokken zijn bij onze zorg, ons welzijn en onze gezondheid. Zij zijn onze helden!

Het Your Look... for less! team

Nieuwsbrief
  • Exclusieve waardebonnen
  • Mooie kortingsacties
  • Gratis verzending
Aanwijzing inzake gegevensbescherming
Onze nieuwsbrief
Gratis verzending voor uw nieuwsbriefaanmelding!
Aanwijzing inzake gegevensbescherming