De meest gestelde vragen

Sommige vragen m.b.t. internet aankopen bij Your Look... for less! worden steeds weer gesteld. Wij hebben deze vragen met antwoorden voor u samengevat.

Bestellen

Hoe verloopt het bestelproces bij Your Look… for less!?

Nadat u alle gewenste artikelen in stap 1 in het winkelwagentje heeft geplaatst, moet u zich aanmelden bij stap 2. Als u bij ons al een klant bent, is de eenvoudigste manier om uw klantnummer te gebruiken. Als u een nieuwe klant bent, selecteert u 'Ik ben hier nieuw'. Nu heeft u de mogelijkheid om uw persoonlijke gegevens voor de eerste keer te bekijken, wijzigen of als nieuwe klant in te voeren. In stap 3 kunt u vervolgens de gewenste afleverings- en betalingsopties selecteren. In de laatste stap 4 hebt u opnieuw de mogelijkheid om uw bestelling en uw informatie te controleren. Alleen door op "Bestellen met betaalplicht" te klikken, sluit u het bestelproces af.

Hoe weet ik zeker dat de kleding die ik bestel mij past?

Niet ieder figuur is hetzelfde! Daarom hebben wij een breed spectrum aan speciale maten in ons assortiment.

Hoe kan ik een waardebon of een cadeau-aanbieding uit de catalogus verzilveren?
  1. Heeft u een negen-cijferig nummer van ons gekregen? Noteer deze dan op een bestelregel van het bestelformulier en klik aansluitend op “in het winkelmandje”.

  2. Heeft u een waardebon van ons ontvangen? Deze kunt u eenvoudig noteren bij stap 4 van het bestelproces bij het veld “Indien voorhanden waardebon/geschenkcode hier invullen”.

In beide gevallen wordt het tegoed automatisch afgetrokken of u ontvangt uw gratis geschenk.

Kan ik per e-mail bestellen?

Natuurlijk! Stuur uw bestelling naar klantenservice@your-look-for-less.nl. Om te zorgen dat u uw bestelling zo snel mogelijk in huis heeft, adviseren wij u het bestelformulier op internet in te vullen. Een ander voordeel van bestellen op internet is dat u meteen ziet of de artikelen van uw keuze leverbaar zijn.

Levering en retourneren

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen € 5,50 per bestelling. Als niet alle artikelen van uw bestelling direct leverbaar zijn, dan worden deze zo spoedig mogelijk nagezonden. De verzendkosten van € 5,50 betaalt u natuurlijk slechts een keer per bestelling!

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

Als alle artikelen van uw bestelling leverbaar zijn, worden deze meteen binnen ongeveer 3 - 4 werkdagen verstuurd.

Hoe ontvang ik mijn bestelling?

Uw bestelling wordt door PostNL bij u thuis afgeleverd. Als u niet thuis bent, komt de bezorger nog twee keer langs. Na drie afleverpogingen kunt u het pakje afhalen bij een Servicepunt bij u in de buurt. Helaas kunnen we u van onze kant nog geen Track and Trace aanbieden.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Bij Your look… for less! heeft u altijd 14 dagen de tijd om de bestelde artikelen in alle rust te keuren en te passen. Artikelen die niet passen of die niet aan uw verwachtingen voldoen, kunt u gerust retourneren. Onze retourservice haalt de artikelen eventueel zonder meerprijs bij u thuis op, of u kunt de artikelen afgeven bij een Servicepunt.

Betaling

Op welke manier kann ik betalen?

At Your Look ... voor minder! U kunt binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen gemakkelijk betalen met iDeal, PayPal, giro en/of creditcard.

Hoe werkt het betalen met PayPal?

Veilig en eenvoudig betalen
Open een PayPal-account. Verbind uw bankrekening of creditcard met uw PayPal-account en u kunt betalen met PayPal.

PayPal – hoe werkt het?

  • Na uw bestelling sturen wij u automatisch door naar de PayPal-pagina.

  • U kunt zich daar aanmelden met uw PayPal-inloggegevens of u kunt een nieuw account aanmaken.

  • Om veiligheidsredenen kan het nodig zijn om een code in te voeren. Hiervoor stuurt PayPal u bij het aanmelden de code via sms naar het telefoonnummer dat u in uw PayPal-account heeft geregistreerd. Als alternatief wordt u gebeld door PayPal op het telefoonnummer dat u heeft geregistreerd.

  • U bevestigt de betaling: het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven, ongeacht de leveringsdatum.

  • Na een succesvolle afronding van de betaling ontvangt u bevestiging per e-mail


Veilig betalingsverkeer

PayPal is TÜV-gekeurd en voldoet daarmee aan alle strenge eisen die de TÜV aan een veilig online betaalsysteem stelt. Uw bankgegevens of creditcardnummer zijn veilig opgeslagen bij PayPal en beschermd door het SSL-protocol en de 128-bits versleuteling.

Zie de PayPal-helppagina's voor meer informatie.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen € 5,50 per bestelling. Als niet alle artikelen van uw bestelling direct leverbaar zijn, dan worden deze zo spoedig mogelijk nagezonden. De verzendkosten van € 5,50 betaalt u natuurlijk slechts een keer per bestelling!

Wat is SEPA en waarom moet Your Look… for less! op SEPA overgaan?

SEPA betekent Standaard Euro Betalingsverkeersregio (Single Euro Payments Area). Het doel van SEPA is betalingen naar andere landen in Europa net zo makkelijk te maken als binnen Nederland. Tot SEPA behoren 32 europese landen; Dat zijn naast de 27 leden van de Europese Unie ook Ijsland, Noorwegen, Lichtenstein, Zwitserland en Monaco.

Banken en spaarbanken mogen op grond van een bindende EU-verordening vanaf 1 februari 2014 alleen nog maar SEPA- overschrijvingen aanbieden. Concreet betekent dit, dat betalingen vanaf 1 februari 2014 alleen nog met het internationale bankrekningnummer IBAN (International Bank Account Number) en de internationale BIC (Business Identifier Code) afgewikkeld worden. Het verdere gebruik van het oude nationale bankrekening nummer is daarmee ook voor binnenlandse betalingen niet meer mogelijk.

Hieruit voortvloeiend is Your Look… for less!, net als alle andere ondernemingen, verplicht om uiterlijk 1 februari 2014 de huidige vorm van binnenlandse overschrijvingen te vervangen door de SEPA overschrijving. Daarom gaan wij de acceptgirokaarten voor binnenlandse overschrijvingen zoals u die tot nu toe van ons gekregen heeft in het vierde kwartaal van 2014 vervangen door SEPA acceptgirokaarten.

Het is belangrijk dat u op de nieuwe SEPA acceptgirokaarten uw IBAN en BIC vermeldt en niet meer uw oude bankrekeningnummer.

Uw IBAN nummer en BIC vindt u op uw bankafschriften of kunt u aanvragen bij uw bank.

Heeft u bij het invullen van de nieuwe SEPA acceptgirokaart vragen, dan kunt u altijd onze klantenservice bellen.
+31 (0) 43 - 700 33 44
klantenservice@your-look-for-less.nl

Mocht u meer vragen hebben over SEPA kunt u ook terecht bij uw bank of spaarbank.

Hoe werkt iDeal?
  • Kies iDEAL als betaalwijze en selecteer uw bank.

  • Na het plaatsen van uw bestelling wordt u automatisch doorgeleid naar de door u gekozen bank.

  • Meld u hier aan met uw bankgegevens en bevestig de transactie.

  • Na succesvolle afronding ontvangt u een bevestiging van uw bestelling per e-mail.

Veiligheid

Hoe veilig is het bestellen?

Iedere bestelling is op rekening met een zichttermijn van 14 dagen, zodat u uw bankgegevens niet via internet hoeft te versturen. Bovendien hebt u bij ons de mogelijkheid uw bestelling met SSL-beveiliging aan ons door te geven. Deze versleuteling zorgt dat de communicatie via internet veilig verloopt. Alle gegevens die u aan ons doorgeeft als u een bestelling plaatst, worden versleuteld en via een veilige verbinding verstuurd. U herkent de SSL-beveiliging aan het SSL-symbool rechtsonder op uw beeldscherm.

Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling via internet is doorgekomen?

Als u bestelt hebt, ziet u normaal gesproken een bevestigingspagina. Als u op het bestelformulier uw e-mailadres hebt vermeld, krijgt u daarnaast een orderbevestiging per e-mail met een overzicht van de artikelen die u besteld hebt en de gegevens die u hebt doorgegeven.

Waarom wordt naar mijn geboortedatum gevraagd als ik een bestelling plaats?

Als u al klant bent, kunt u onder ‘Ik ben al klant’ uw klantnummer en uw geboortedatum invullen. Dan worden de andere velden, zoals naam en adres, automatisch ingevuld. U kunt deze gegevens natuurlijk op ieder moment wijzigen.

Nieuwsbrief

De links uit de nieuwsbrief doen het niet bij mij. Wat kan ik daar aan doen?

Controleer of uw computer verbonden is met het internet. De nieuwsbrief wordt alleen goed weergegeven als dit het geval is.

Bestaat er een nieuwsbrief?

De laatste modetrends, de beste koopjes en aantrekkelijke acties. Met de gratis nieuwsbrief van Your Look... for less! bent u altijd op de hoogte! Wij informeren u over nieuwe producten in ons assortiment, nieuwe trends en aantrekkelijke aanbiedingen en prijsvragen. U kunt zich op ieder moment afmelden voor deze gratis nieuwsbrief.

Overige

Aan wie kan ik me richten als mijn vraag niet beantwoord is in deze FAQ?

Wij staan dagelijks van 8.00 tot 22.00 uur persoonlijk voor uw klaar op: 043 – 700 33 44

De snelste manier is natuurlijk via de chat. Klik daarvoor op "Chat" of stuur ons een e-mai aan: klantenservice@your-look-for-less.nl

Klachten

In het geval van klachten ontvangt u binnen 5 dagen een concreet inhoudelijk antwoord op uw verzoek, om daarna samen een oplossing te vinden. U ontvangt vooraf geen ontvangstbevestiging van uw klacht. U kunt klachten over een product of over de service indienen. U heeft hiervoor meerdere mogelijkheden, onze contactgegevens vind u hier. Of maak gebruik van ons contactformulier.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.degeschillencommissie.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (www.ec.europa.eu/consumers/odr/)

Garantie

Voor onze artikelen geldt de wettelijke garantie. Dit betekend dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Onze nieuwsbrief
Nu aanmelden en geld besparen!

Ik wil in de toekomst graag aanbiedingen, trends en acties ontvangen die worden aangeboden op your-look-for-less.nl (uitgevoerd door Your look for less! Handelsgesellschaft mbH) ...

Meer tonen
NL-banner neu sanl